29 Kasım 2010 Pazartesi

Türkiye’de ilklerin markası Vernel, 2010 Superbrands (Süper Marka) Ödülü’nün sahibi oldu.

Benim de kullanıcısı olduğum yumuşatıcı markası olan Vernel'in aldığı ödülü sizlerle paylaşmak istedim. Zaten güvenerek kullandığım bir ürün ödül alınca, ben de isabetli karar verdiğimden dolayı mutlu oluyorum.
Teşekkürler, Henkel'e...

Tüketiciler Vernel dedi, Superbrands Ödülü Vernel’e geldi...

Türkiye’nin ilk yumuşatıcı markası Vernel; gıdadan finansal hizmetlere, temizlik ve kişisel bakım ürünlerinden teknoloji ürünlerine, hizmet sektöründen iletişime kadar birçok alanda yılın en iyi markalarına verilen 2010 Superbrands (Süper Marka) Ödülü’nün sahibi oldu.
Dünyaca ünlü Henkel firması tarafından üretilen ve ilk kez 1976 yılında raflardaki yerini alan Türkiye’nin ilk yumuşatıcı markası Vernel, 86 ülkede faaliyet gösteren Superbrands jürisi ve AC Nielsen'in tüketiciler üzerinde gerçekleştirmiş olduğu araştırma sonucunda 2010 yılının yumuşatıcı kategorisindeki Superbrands'i oldu.

Süper Marka nedir?

Tüketicilerin, (bilinçli veya bilinçaltı) arzuladıkları, tanıdıkları ve bir ücret ödeyerek sahip olmak istedikleri, duygusal ve/veya fiziksel avantajları, diğer markalara göre çok daha yüksek oranda sunan markaya “Süper Marka” deniyor.
Süperbrands Ödülü’nün kriterleri arasında yaratıcılık, şirketin büyüklüğü, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevreye duyarlılığı, etik değerlere uyması ve vergi sıralamasındaki yeri gibi maddeler de bulunuyor.

Türkiye’de ilklerin markası Vernel...

Yapılan araştırmalara göre Türkiye'de evlerin yüzde 66'sında yumuşatıcı kullanılıyor. Türkiye yumuşatıcı pazarının ilk temsilcisi olma özelliğini taşıyan Vernel, pazara girdiği 1976'dan beri yenilikçi yaklaşımı, güçlü teknolojik alt yapısı ile yeniliklere öncülük ederek pazar liderliğini koruyor. Vernel’in bir özelliği de Türkiye’nin ilk yumuşatıcı markası olmasından dolayı, pazara ismini vermiş olması... Böylece Vernel, Türkiye’de yumuşatıcının genel adı oldu ve yumuşatma işlemi dilimize “Vernellemek” olarak yerleşti. Vernel Türkiye’de kısa zamanda %100 marka bilinirliğine ulaştı. Vernel markası, Türkiye yumuşatıcı pazarını birçok ilkle tanıştıran marka olarak da biliniyor. Türkiye’ye aromaterapi yumuşatıcı, 4 kat konsantre yumuşatıcı ve parfüm incileri adı verilen mikrokapsül teknolojisini tanıştıran ilk marka Vernel oldu.
Yılda 3,5 milyon ton çamaşır Vernel ile yıkanıyor.
Vernel markası pazardaki lider konumunu, sürekli yenilikler üreterek, tüketicilerin değişen ve artan beklentilerini en üst düzeyde karşılayarak korumayı başarıyor. Kalıcı ve devamlı çeşitlenen kokuları ile tüketicilerin hafızalarında yer eden Vernel, sağladığı yüksek kalite ile de tüketici tercihlerinde daima ilk sıralarda yer alıyor. Bugün Vernel ürünleri, Türkiye’nin dört bir yanında, milyonlarca tüketici tarafından kullanılıyor. Türkiye’de saatte ortalama 3 bin 800 adet Vernel satılıyor. Vernel ürünleri ile yılda 3,5 milyon ton çamaşır yıkanıyor.
Vernel, çevre ve sosyal sorumluluk bilinci yüksek markalar arasında...
Vernel çevreye karşı sorumluluğunu da üst düzeyde yerine getiriyor. Ürünlerini daha çevre dostu hale getirmek amacıyla ar-ge çalışmalarını kesintisiz olarak sürdüren Vernel, konsantre ürünleri ile bu alanda önemli adımlar atıyor. Vernel’in daha az su ve ambalaj kullanılmasını sağlayan, böylelikle doğal çevrenin korunmasına önemli katkıda bulunan konsantre ürünleri, markanın çevreci kimliğinin daha da güçlenmesini sağlıyor. Vernel, sürdürülebilir sosyal sorumluluk projeleri ile toplumsal gelişime de destek sağlıyor.