12 Kasım 2013 Salı

10 KASIM DOĞUM SONRASI BEBEK EĞİTİMİM:))

10 Kasım pazar günü Marga Yaşam Atölyesinde Doğum sonrası bebek eğitimimiz vardı. Çok katılımlı, eğlenceli bir eğitim oldu. Katılımcı anne-babaların biri hariç herkes kız bebek bekliyordu. Genelde benim eğitimlerimde hep bu oluyor. Sanki anne-babalar ortak kara vermiş gibi sadece kız sadece erkek anne-babaları geliyorlardı. Bu seferkinde bir erkek bebek mavi boncuk oldu:))

 
 
 

Bu eğitimimize gelenler çok şanslıydı. birkaç eğitimdir İnternetanneleri bu eğitimde de bana destek oldular ve katılımcılarımıza Homend %50 indirim çekleri verdiler. Bunun dışında Nivea büyük sürpriz yaptı. Eğitimde anlattıklarımı çok güzel kartlar şeklinde hazırlamışlar. Hem onlardan hem de bebek şampuanı-bebek yağı ve pişik kremi ailelere verebilmem için göndermişler. Anne-babalarımız bu süprizlere çok sevindiler.

Tüm eğitim boyunca Chicco'nun ürünleriyle anne-babalara eğitim veriyorum. Bu da anne- babaların anlatılan ürünleri görebilmeleri açısından yararlı olduğunu düşünüyorum. Özelikle çok merak edilen Göğüs pompasını çalıştırdık. Çalıştığında çekim gücünü, ritmini ve ne kadar ses çıkardığını görmüş ve deneyimlemiş olduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder