6 Aralık 2013 Cuma

5.Gün: Bir rüyanızı veya kabusunuzu hikaye şeklinde yazın. #blogfırtınası

DÜN GECE RÜYAMDA HAMİLEYDİM!!!!!

Rüya mı kabus mu bilemedim doğrusu.

Nedense bu konu hakkında bir türlü karar veremiyorum. Çünkü Altuğ'a hamileyken başıma gelmeyen kalmadı. Erken doğum tehtidi gerçek oldu ve 30. haftada hastanelik oldum. 33. hafta da da neredeyse oğlumu kaybediyordum.Kordon dolandığı ve suyumun da azalması neticesiyle apar-topar doğuma alındım. Çok fenaydı, çok...

Ama Altuğ bana Allahın en büyük hediyesi. O kadar güzel bir duygu ki.. İsteyen herkesin bu duyguyu yaşamasını Allah nasip etsin.

Dün bizim kliniğe gelen bir anneden çok etkilendim sanırım. 3. tüp bebek tedavisi sonucunda hamiler kalıp,27. haftada ikiz bebeklerini kaybetti. Dün onunla epey bir sohbet ettim. 10 gün olmuş bebeklerini kaybedeli ve çok güçlü bir kadındı. Toprağa verdim bebeklerimi demesi kulaklarımdan gitmiyor:(( Onunla konuşunca Altuğ'unun son muayenesinde kalp atışını görmediğimde hissettiklerimi yaşamış olduğunu görmek sanırım zorladı beni birazcık. ve dün gece rüyamda hamile olduğumu gördüm.
Sanırım halen hazır değilim:((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder