28 Nisan 2014 Pazartesi

ANNELER GÜNÜMÜZ:))



Mayıs ayı başladığında hemen ilk gelen şey , Anneler günü..

Benim için 4 yıldır anneler günü pek bir özel. Minik sevgili oğluşum var benim de, ben de anneyim:))
Çocukluğumdan beri Anneler gün öncesinde kardeşlerimle annemize nasıl bir süpriz yapsak da onu mutlu etsek diye,düşünürdük.Esasında annemizi öpüp,sarılmak bile yeterliydi ama biz daha da mutlu etmek isterdik onu..Çoğunlukla kız kardeşimle bildiğimiz yemekleri yapmaya çalışır ve annemle babama güzel bir sofra hazırlardır. Bunun dışında kız ve erkek kardeşimle bir program hazırlardık. Öğrendiğimiz şiir ve şarkılardan oluşan bir program. O kadar net hatırlıyorum ki,evde gizli gizli prova yapardık. Bir de babamın da desteğiyle güzel bir hediye alırdık.Annem hem çok sevinir,sonunda ağlardı..
Benim oğlumda bana geçen sene çicek toplamış getirdi. Babasıyla birlikte aldıkları hediyenin yanında o topladığı çicekler hayatımda aldığım en güzel hediyeydi.

Annemize kardeşlerimle ortaklaşa bir hediye alırız yine ve o güne özel bir program.Anneler gün olduğu için birçok kampanya vardır.Şanslıyız:))Biz de kardeşler olarak  bize uygun Anneler günü hediyesi seçip, annemizi sevindireceğiz. Akşam kutlaması da eşim ve oğlumla bana özel olur..

Bu senede heyecanla Anneler gününü bekliyorum:)) Ya siz?:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder