21 Temmuz 2014 Pazartesi

www.banvit.com Siparişlerim geldi:))





Geçtiğimiz günlerde Banvit ile yapılan etkinlikte tanıştığım banvitburada.com sitesinden alış veriş yapmak ve normalde marketeler de bulamadığım ürünleri denemek istiyordum.
Ve bugün siparişim geldi. Özellikle hızlı ulaşması,sipariş verirken saat aralıklarını belirtiyor olabilmek gerçekten çok güzel. Ben çok yoğun çalışan bir anneyim. O nedenle iş yerime sipariş verdim. Ve çalıştığım saatlerde siparişimin bana ulaşması için saat aralıklarını belirtmek çok hoşuma gitti. Siparişlerim de belirttiğim saatte banas ulaştı.



Banvitburada gerçekten çok anlaşılır ve kolay sipariş verebileceğiniz bir site.Birçok ürün sipariş verdim. Sadece tavuk değil, hindi ve kırmızı ette sipariş verebilmek güzeldi.Özellikle kıymaların minik minim paketlenmesi işimi çok kolaylaştıracak.Marketten kıyma alıp, evde onları bölmek için uğraşmayacağım.
Ayrıca kadınbudu köftesi hakkında güzel sözler duymuştum.Bakalım bizde deneyeceğiz.


Altuğ ve Altan'ın tek tek sevdiklerini sipariş verince  güzel bir paket elimize ulaştı. Şimdi bunları tek tek deneyeceğiz:)) 

Size de tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder