17 Eylül 2014 Çarşamba

Kimler İlkyardım Eğitmeni Olabilir?

Eğitim Süresi; Tıp doktorları 3 gün İlk Yardım uygulamaları Eğitim becerisi programına, diğer katılımcılar ise 5 gün (40 Saat) Temel İlk Yardım bilgileri eğitim programına katılıp, Eğitim sonunda yapılacak sınavda başarılı olmaları halinde 3 günlük İlk Yardım uygulamaları eğitim becerisi kurs programına katılırlar. Toplam Eğitim süresi 6 gündür. Bu Eğitim sonunda alınan Sertifika 10 yıl süre ile geçerlidir. Eğitimler 19 Mart – 23 Mart 2014 tarihleri arasında düzenlenecektir. Eğitim sonucunda kazanılmış Sertifika ile, Kimler İlkyardım Eğitmeni Olabilir; Tıp Doktorları Sağlık Memurları (Lise, Önlisans ve Lisans Mezunları) Diş Hekimleri Eczacılar Biyologlar Diş Teknikerleri Hemşireler (Lise, Önlisans, Lisans Mezunları) Veteriner Hekimler Paramedikler Psikolog Fizikoterapist Sağlık Mühendisi Röntgen Teknisyenleri Hayvan Sağlık Memuru Acil Tıp Teknisyenleri (Lise, Önlisans, Lisans Mezunları) Odyolog Sosyal Hizmet Uzmanı Emekli Sağlık Çalışanları Laborantlar Ebeler .. http://www.donusumilkyardim.com/ilk-yardim-egitimci-egitimleri/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder